chilisausegirl.blogg.se

6 påläggskombinationer

Kategori: Allmänt

Jag älskar när jag får chans att visa min kreativa sida när det kommer till mat (speciellt frukost). På vardagarna har jag ofta inte till att "styla" min mat utan brukar istället passa på att göra detta på helgerna. Idag var jag extra sugen på knäckebröd, men kunde inte riktigt bestämma vilket pålägg jag ville ha vilket resulterade i att jag istället valde att göra 6 mackor med alla de pålägg jag var sugen på.
 
Påläggen på de 6 olika finncrispen blev följande:

* Räkost och röd paprika
* Ost, keso och hjortronsylt (smaka!!)
* Blåmögelost med plommonmarmelad
* Hemgjort mandelsmör och banan
* Smör, ost och kiwi
* Leverpastej och gurka

Alla pålägg var supergoda, men en favorit är i nuläget ost, keso och hjortronsylt. Utöver mackorna drack jag även en stor kopp roibos-te samt juice med blodapelsin. Ha en fortsatt bra lördag hörni!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: